Reviews from Poké & Zo Dordrecht

Recent reviews

5.0
RB
28 August 2025

Beste poke bowl van Dordrecht, goed gevuld. Nette oplossing van een ontbrekend ingrediënt! Aanrader 👌🏽

Wouter
28 August 2025

Helaas was de coliflower niet zoals verwacht…. Een paar hele kleine stukjes. Leek wel of het de restantjes uit de pan waren. Niet gewend van Poke&Zo wellicht teveel filialen om te managen?

Alper
27 August 2025

Altijd tevreden, dit keer kwam de bowl, large nogwel, bijna half leeg aan. Hier betaal ik 21 euro voor voor een half gevulde poke bowl. Bedankt!

Marloes
25 August 2025

Heerlijke, goed gevulde Pokebowls

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

sophie
22 August 2025

Erg lekker, goede pokebowl met veel toppings. Zeker een aanrader!!!!

Petra
21 August 2025

Op tijd bezorgd en de bowls waren heerlijk.

Lia
20 August 2025

Het was weer top! Fijn dat er even gebeld werd dat het ietsje later werd. Aardige dame aan de telefoon en dito bezorger.

Marianne
19 August 2025

OMG! Die heerlijk knapperige tempura garnalen, je eet je vingers er bijna bij op. De zalm bowl met sla was ook heerlijk, alsof ik thuis dineerde. Tot de volgende keer!

Reaction from Poké & Zo

Hi Marianne, wat leuk om te lezen dat je zo hebt genoten van het eten! We staan graag snel weer voor de deur met meer lekkers :) Groetjes, Team Poké&ZO Dordrecht

Maarten
16 August 2025

Mijn Fried Gyoza bowl was lekker als altijd. Met stip mijn favoriete gerecht. Crispy Cauliflower ook erg lekker, maar wel wat aan de kleine kant dit keer. De prijs-/portie verhouding was net niet helemaal goed. Los daarvan bestel ik hier regelmatig want het is gewoon hartstikke lekker.

Reaction from Poké & Zo

Beste Maarten, goed om te horen dat de bowls hebben gesmaakt! Bedankt voor uw feedback, we geven dit door aan de keuken zodat zij hiermee aan de slag kunnen gaan. We hopen snel weer voor u klaar te mogen staan! Vriendelijke groet, Team Poké&ZO Dordrecht

Ans van Gink
16 August 2025

De bezorging was goed, het duurde alleen wel ruim een uur voor het bezorgd werd. Het kan natuurlijk weg druk geweest zijn. Het smaakte heerlijk!

I.
15 August 2025

Heerlijk gegeten! Ingrediënten zijn van goede kwaliteit en goed op elkaar afgestemd. Bezorging was ook keurig op tijd. Een tevreden klant!

Reaction from Poké & Zo

Wat een mooie review om te krijgen, bedankt! Hopelijk tot snel weer bij Poké&ZO Dordrecht!

Marianne
14 August 2025

Poke met zalm en sla. Als bijgerecht 4 heerlijke garnalen met een krokant korstje. Precies de goeie maaltijd voor een warme zomeravond. En natuurlijk weer super van smaak. De bezorgster moest het hele gebouw rondlopen omdat de deuropener het niet deed. Maar ze deed het met een stralende lach. Dank jullie wel voor de goeie service.

Reaction from Poké & Zo

Beste Marianne, wat een leuke review om te lezen! Fijn om te horen dat uw maaltijd zo goed in de smaak is gevallen. We staan graag snel weer voor u klaar met meer lekkers :) Groetjes, Team Poké&ZO Dordrecht

Lilian
10 August 2025

Eerste keer Pokenzo. Heerlijk!

Marianne
6 August 2025

We hebben weer genoten van een poke bowl zalm. Poke & zo is de beste!

Reaction from Poké & Zo

Hi Marianne, dat vinden we een heel leuk compliment, dankjewel! Hopelijk mogen we snel weer voor u klaarstaan met meer lekkers :) Groetjes, Team Poké&ZO Dordrecht

Barbara
5 August 2025

Super lekker en vers

Dogan
3 August 2025
Monique Groenen
2 August 2025

👌🏻👍🏻

S G
24 July 2025

Was heerlijk! Bedankt

J. Groen
23 July 2025
Marianne
23 July 2025

Poke & Zo: mijn lievelingsrestaurant!

Eva
20 July 2025

Er was chilipoeder over de gyoza’s gedaan. Dit zorgde ervoor dat ik ze niet kon eten vanwege medische redenen. Zonde maar ze zijn de prullenbak ingegaan. Helaas nergens benoemd op de site en voorgaande keren ook heen last van gehad.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Reaction from Poké & Zo

Beste Eva, erg jammer dat u de gyoza's vanwege de topping niet heeft kunnen eten. Er is naar aanleiding van de e-mail die u heeft gestuurd contact met u opgenomen om u een passende oplossing te bieden. Tevens is het mogelijk om de gyoza's zonder topping te bestellen, dit kunt u aangeven in de opmerkingen bij het bestellen. Zo kunt u de volgende keer toch genieten van deze lekkere side dish! Vriendelijke groet, Team Poké&ZO Dordrecht

Dagmar
19 July 2025

Helaas was de bloemkool flink aangebrand en smaakte de pokebowl vooral daarnaar

Reaction from Poké & Zo

Beste Dagmar, dat is uiteraard niet de bedoeling geweest, onze excuses voor het ongemak! We gaan contact met u opnemen om een passende oplossing te bieden. Vriendelijke groet, Team Poké&ZO Dordrecht

Eelco Linnert
18 July 2025
Marianne n
15 July 2025

Deze keer kleine porties besteld. Echt alles was verrukkelijk! Poke &Zo besteden aandacht aan hun maaltijden. Ze staan bij mij op nummer één als ik iets wil bestellen. Variatie genoeg.

Reaction from Poké & Zo

Beste Marianne, van zulke mooie complimenten worden we heel blij, dankjewel! We staan graag snel weer klaar met meer lekkers :) Groetjes, Team Poké&ZO Dordrecht

Ria
13 July 2025

Lekker hoor ☆

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Mike Burghout
11 July 2025
Marianne
10 July 2025

Poke met gemengde vis en sla ipv rijst. HEERLIJK! Absolute aanrader.

Reaction from Poké & Zo

Fijn dat je genoten hebt Marianne! Graag tot snel :) Groetjes, Team Poké&ZO Dordrecht

Angelique
10 July 2025

Het stond al gewoon klaar!!! Heerlijk gegeten!!! Wat kan ik er meer over zeggen…. Probeer het zelf. Wij zijn fan

Reaction from Poké & Zo

Dankjewel voor het mooie compliment Angelique! Hopelijk tot snel bij Poké&ZO Dordrecht, groetjes!

M
8 July 2025

Lekker en de kip was nog crispy

Stephan
8 July 2025

Lekker eten en precies bezorgd op de afgesproken tij! 👌🏻

Zoë
7 July 2025

Erg lekker en snel bezorgd!!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Ana
5 July 2025

Het eten was lekker, goede spice. Alleen de veg gyosa was helaas niet mijn favoriet. Bezorging was ook perfect.

Marianne Ouwehand
4 July 2025

Poke met zalm, sla en extra avocado. Heerlijk!

Jacq
2 July 2025

Zalige pokebowl.

-
1 July 2025
SCO
30 June 2025

Nachos waren slap, kun je er beter laagje bakpapier tussen doen… ook vermelden dat het gerecht pittig is. Stond niet op de site. M’n vrouw kan niet tegen pittig eten. Bezorgster was schattig

Reaction from Poké & Zo

Beste SCO, bedankt voor uw feedback, we gaan ermee aan de slag! Hopelijk tot snel bij Poké&ZO! Groetjes, Team Poké&ZO Dordrecht

Biek Stravers
30 June 2025

Op box vermelden wat inhoud is

Kevin
29 June 2025

Helaas niet tevreden, had een grote en een reguliere besteld maar er zijn 2 reguliere geleverd. Geprobeerd te bellen maar kon geen contact krijgen

Reaction from Poké & Zo

Beste Kevin, zojuist hebben we contact met u gehad en zijn we tot een passende oplossing gekomen, fijn! Hopelijk is uw volgende Poké&ZO ervaring weer helemaal naar wens. Groetjes, Team Poké&ZO Dordrecht

Elise
27 June 2025

Een leuke dinner date met m’n 2 dochtertjes!

Sam
27 June 2025

Super snel klaar en heerlijk vers! Top!

Carla
26 June 2025

Jammer dat het wisselende kwaliteit is

Susanne
25 June 2025

Terug van vakantie en hadden behoefte aan iets lekkers en gezond, dus voor Poke & Zo gekozen. Zoals altijd een dikke 10!

Reaction from Poké & Zo

Beste Susanne, dat is nog eens een mooi compliment, dankjewel! We hopen dat je hebt genoten van je vakantie :) Groetjes, Team Poké&ZO Dordrecht

Ad
23 June 2025

Heerlijke poké mixed fish

Juliet
22 June 2025

De bowl zag er goed en vers uit maar we hebben wel allebei flink buikpijn gehad een paar uur later.

Reaction from Poké & Zo

Beste Julliet, dat is erg vervelend om te horen, onze excuses voor het ongemak! We gaan contact met u opnemen om naar een passende oplossing te zoeken. Vriendelijke groet, Team Poké&ZO Dordrecht

Marielle
22 June 2025

Zondagavond, op de gevraagde tijd bezorgd. Heerlijk gegeten en leuke actie (gyoza + 1 gratis). Nog steeds blij met Pokenzo in Dordt!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Biek Stravers
20 June 2025

Bij bestelling meerdere bowls op deksel melden wat de inhoud is

Simon
20 June 2025

De afgelopen maanden heb ik meermaals bij Poké & Zo besteld. Het is goed, prima prijs en kwaliteit verhouding en de bezorging is altijd op tijd en vriendelijk.

Eelco Linnert
19 June 2025

1 servetje voor 2 personen is een beetje weinig voor de rest super!!

Serjos de Groot
19 June 2025
Anneloes Reinders
15 June 2025

Poke bowls van poke enzo zijn altijd top (wij bestellen hier heel vaak) maar dit keer wel erg weinig sla en teveel saus naar mijn smaak.

Reaction from Poké & Zo

Beste Anneloes, bedankt voor uw feedback! Deze wordt doorgestuurd naar de keuken zodat hier in het vervolg rekening mee kan worden gehouden. Hopelijk tot snel bij Poké&ZO! Vriendelijke groet, Team Poké&ZO Dordrecht

Trudy
13 June 2025

Bezorging duurde wat langer dan aangegeven maar het was zeer de moeite waard Heerlijk vers en smakelijk Echt de moeite waard

Sandra
10 June 2025
Doma
10 June 2025

Lekker

Andy
10 June 2025

Zoals altijd dikke prima! Vers en goed van smaak. Ik had een pokebowl en die zijn goed gevuld!

Marinke
10 June 2025

Al een aantal keer besteld, maar helaas waren we deze keer niet zo tevreden. We bestelde om 17 uur met 18:30 uur als bezorgtijd. Om 19:10 uur (40 minuten te laat) kwam de bezorger eindelijk aan met ons eten. Hij had de mededeling dat de gyoza's er niet bij zaten, maar dat deze direct met de scooter nageleverd zouden worden. Om 19:50 uur (wederom 40 minuten verder) werden de gyoza's eindelijk nageleverd. Wat blijkt de +1 gratis zat er ook nog eens niet bij.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Reaction from Poké & Zo

Beste Marinke, vervelend om te horen dat er het een en ander is misgegaan in uw bestelling. Dit is uiteraard niet de bedoeling, onze excuses voor het ongemak! We gaan contact met u opnemen om te zoeken naar een passende oplossing. Vriendelijke groet, Team Poké&ZO Dordrecht

Esther
8 June 2025

The best Pokebowl! ❤️it

Reaction from Poké & Zo

Leuk om the lezen Esther, dankjewel! Groetjes, Team Poké&ZO Dordrecht

C Madu
5 June 2025
Serjos de Groot
4 June 2025
Stefan Rondeltap
2 June 2025
Saskia
1 June 2025

Heerlijke poke bowls met goede ingrediënten. Geen bak rijst met een beetje toppings, maar echt goede en lekkere vulling. Bezorging op z.s.m. was echt snel. Complimenten!

Reaction from Poké & Zo

Hi Saskia, bedankt voor de mooie complimenten! Graag tot snel bij Poké&ZO :) Groetjes, Team Poké&ZO Dordrecht

A
31 May 2025

Snel bezorgd en heerlijk !

Petra .
31 May 2025

Er zat deze keer erg veel saus in, dat is anders nooit zoveel

Sylvia
30 May 2025

Bezorger was beleefd en precies op tijd en gerechten waren vers en smakelijk, ben heel tevreden

Monique Groenen
30 May 2025

Snelle bezorging👌🏻en super lekkere pokebowl 😋😋

Laura
30 May 2025

Niet eerder hier besteld, maar echt onwijs genoten van de pokebowls.... We hebben ze in het midden gezet, zodat we van elkaars pokebowl konden proeven. Wat een smaaksensatie! Dat is zeker voor herhaling vatbaar!

Floris Visser
30 May 2025

Kwaliteit goed, maar kwantiteit niet. Pokebowl met extra crispy chicken besteld. De extra crispy chicken was ver te zoeken. Ik vind de prijs te hoog voor wat je krijgt.

Reaction from Poké & Zo

Beste Floris, jammer om te horen dat de hoeveelheden in uw poké bowl niet naar wens waren. Uw feedback wordt doorgestuurd naar ons keukenpersoneel, zodat zij hiermee aan de slag kunnen. Desondanks hopen we u snel weer te verwelkomen bij Poké&ZO! Vriendelijke groet, Team Poké&ZO Dordrecht

Jeannette
29 May 2025

Zo lekker

Joyce van Veldhoven
29 May 2025

De poke bowl was super lekker

Rob Polet
27 May 2025

Poke bowls van Poke&Zo zijn erg lekker, heb een aantal keren afgehaald en dat beviel prima! Gisteren voor de 1ste keer laten bezorgen 2 bowls, Gyoza een bun en bakje crispy chicken als extra sesam mayonaise. Helaas was de bezorger ruim een half uur te laat en was de bestelling niet compleet. Bakje crispy chicken van 6 euro en de sesame mayo waren er niet bij. Ook de gratis Gyoza zat er niet bij. Gebeld en heel nukkig te horen gekregen dat bij mijn volgende bestelling hij het er bij zou doen. Die crispy chicken wilde ik mengen met de avocado bowl …voelde niet goed. Eten is verder Prima

Reaction from Poké & Zo

Beste Rob, wat jammer dat uw bestelling incompleet geleverd is. Dit is niet de bedoeling, excuses voor het ongemak! We gaan contact met u opnemen om te zoeken naar een passende oplossing. Vriendelijke groet, Team Poké&ZO Dordrecht

Floor
24 May 2025
Juliët
24 May 2025

Zoals altijd lekker en vers Mijn vraag was of ik wat extra van de andere toppings kon krijgen en geen rode kool en paprika dat was geen probleem.

Rutger
23 May 2025
Susanne
23 May 2025

Het was een goed gevulde verassende bowl Volgende x iets minder mayo dan is het perfect

Stefan Rondeltap
23 May 2025
A
20 May 2025

Heerlijke smaakvolle pokebowl

Jv
15 May 2025

Vaker besteld bij jullie, maar ik was de vorige keren tevredener. Zsm was wel erg laat (1 uur), maar dat geeft niet. Wat ik minder vind is dat vooral de rijst koud, droog en hard was deze keer. De tempura garnaal was deze keer ook taai . Is het omdat ik na half 7 pas de bestelling plaats..? Het proefde dit keer alsof het voorverpakt uit de koeling kwam helaas. De mango en avocado waren trouwens goed rijp, complimenten daarvoor! Hopelijk volgende keer beter.

Reaction from Poké & Zo

Beste Jv, jammer om te lezen dat uw maaltijd niet volledig naar wens was. We willen uiteraard de beste kwaliteit (blijven) bieden en gaan dan ook contact met u opnemen om een passende oplossing te bieden. Vriendelijke groet, Team Poké&ZO Dordrecht

Mimmo
15 May 2025

De beste in Dordt.Taco chips in een poké bowl doen het verrassend goed! Lekker verse en frisse ingrediënten en ook de goede verhouding rijst en groente. Niet een bak rijst met een paar dingetjes erop

Reaction from Poké & Zo

Beste Mimmo, wat leuk om te horen dat Poké&ZO in de smaak valt! Bedankt voor het mooie compliment. Groetjes, Team Poké&ZO Dordrecht

Eva
11 May 2025

Lekker pokebowls en snelle bezorging. Tip: er staan geen pepers bij de pulled beef bowls, maar er zit wel iets van peper in en zouden volgens onze smaakpapillen 2 pepers krijgen. Voor mensen die niet van pittig houden, zoals wij, zou dat een reden zijn om niet meer te bestellen.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Reaction from Poké & Zo

Beste Eva, dankjewel voor je feedback! We gaan het doorsturen naar het personeel die de website beheert, zodat zij kunnen kijken of er een peper icoon kan worden toegevoegd. Desondanks hopelijk tot snel bij Poké&ZO! Vriendelijke groet, Team Poké&ZO Dordrecht

Wilmar
10 May 2025

Wat een lekkere Poké Bowl! En een leuke, flexibele crew!!!

Reaction from Poké & Zo

Beste Wilmar, dankjewel voor het mooie compliment! Graag tot snel :) Vriendelijke groet, Team Poké&ZO Dordrecht

Jeroen
8 May 2025

Uur en een kwartier gewacht op een bestelling. Gebeld: bezorger rijdt verkeerde route. Eten koud uiteraard en bestelde bowl verkeerd ingepakt dus driekwart weg moeten gooien😳

Reaction from Poké & Zo

Beste Jeroen, Erg jammer om te horen dat het bezorgen van uw bestelling niet goed is gegaan. We hebben contact met u opgenomen om een passende oplossing te bieden. Vriendelijke groet, Team Poké&ZO Dordrecht

elfering
7 May 2025

super lekker poke bowl, goed gevuld,goed van smaak , echt super lekker wij (collega's van de mohs klinieken)eten het vaak als we avondspreekuur hebben. echt een aanrader . top ga zo door

Reaction from Poké & Zo

Wat een mooi compliment, goed om te horen! :) Vriendelijke groet, Poké&ZO Dordrecht

Eefje Hartog
6 May 2025

Heel lekker gegeten! Echt een aanrader

Femke
5 May 2025

Het eten was echt top! De kwaliteit was goed en het was enorm lekker. De bezorging daarentegen liet te wensen over. We hadden een specifieke tijd aangegeven waarop we het eten wilden ontvangen, maar het werd pas bijna een uur later bezorgd. Vanwege de drukte kregen we gelukkig een extra toetje en een excuses, wat we zeker waardeerden. Voor een volgende keer zou het echter fijn zijn als dit soort vertragingen vooraf worden gecommuniceerd, bijvoorbeeld via een sms. Ook zou het prettig zijn als jullie telefonisch bereikbaar zijn, want na meerdere belpogingen kregen we steeds de melding dat de lijn in gesprek was. Los van de bezorging was het eten echt fantastisch!

Reaction from Poké & Zo

Beste Femke, fijn om te lezen dat de maaltijd zo goed in de smaak is gevallen! Onze excuses voor het ongemak wat betreft de bezorging, we snappen dat dit vervelend is. We gaan met uw feedback aan de slag, in de hoop zulke vertragingen in de toekomst te kunnen voorkomen. Desondanks hopelijk tot snel! Vriendelijke groet, Team Poké&ZO Dordrecht

Monique groenen
3 May 2025

Pokebowl was heerlijk!!

Jessy
1 May 2025

Altijd lekker! Miste wel de nacho’s in de crispy chicken bowl. Hopelijk volgende keer weer wel :)

Stefan Rondeltap
1 May 2025

Zowel privé als zakelijk blijft het voor ieder een plezier om te eten!

Jeanet
27 April 2025

De kwaliteit was niet zoals eerder. Geen saus en avocado op de poke bowl zalm waardoor de smaak minimaal was.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Svds
22 April 2025

3x crispy chicken besteld maar bij alledrie zaten er geen nachos op

Xinga
21 April 2025

bezorging ietsjes later maar dat werd netjes telefonisch doorgegeven. Pokebowl en gyoza’s waren weer heel goed!

Julia
20 April 2025

Altijd vers en verrassend lekker. De combinatie van ingredienten vind ik super delicious.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Elise
19 April 2025

Jullie hebben echt de allerlekkerste poke bowls maar jullie zijn altijd te vroeg in bezorging! Een paar minuten is niet erg maar een half uur wel, vooral als je net een gezellig etentje samen hebt gepland en hij pas een half uur later z’n eten krijgt.. het was erg lekker maar vond dit jammer.

Reaction from Poké & Zo

Beste Elise, oei, dat is inderdaad erg onhandig. Onze excuses voor het ongemak! Uw feedback wordt doorgegeven aan ons team , zodat zij hier wat betreft time management beter op kunnen letten. We hopen dat u desondanks de vroege bezorging toch een gezellig etentje heeft kunnen hebben! Vriendelijke groet, Team Poké&ZO Dordrecht

Xinga
17 April 2025

de gyoza’s waren plastic achtig en met heel droge atjar. De poke bowl was wel heerlijk.

Ananda
15 April 2025

De zalm pokebowl had andere ingrediënten dan normaal gesproken (gefrituurde uitjes ipv wasabi pinda’s, kool erin). Wellicht door iemand die ingewerkt werd? Alsnog wel smaakvol hoor, maar de originele combinatie is lekkerder

Daan
14 April 2025

Smaakvol, gezond en snel geleverd

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Jose
14 April 2025

Bezorging was dit keer wel op tijd alleen was het eten weer koud

Noa
13 April 2025

Top service

Stefan Rondeltap
13 April 2025
Dagmar Derksen
12 April 2025

Voor een grote bowl van bijna €20 was ik erg teleurgesteld. €1 extra voor avocado en nog geen kwart avocado ontvangen. De bowl was niet goed gevuld en de sla was op de randen al bruin. We bestellen vaak bij jullie en zijn normaal erg tevreden. Ik heb gebeld, het werd doorgegeven aan de keuken. Helaas wel teleurgesteld in ons avondeten.

Reaction from Poké & Zo

Beste Dagmar, jammer om te horen dat de Poké&ZO ervaring niet volledig naar wens was. We gaan contact met u opnemen! Vriendelijke groet, Team Poké&ZO Dordrecht

Linda
12 April 2025

Fantastisch! Mega snelle bezorging en dat kwam goed uit, want bij het bestellen liep het water al in mijn mond! En toen de bestelling binnen was: man man man, wat een geluk in een papieren zakje! Heerlijk! Mocht je nog twijfelen om te bestellen, gewoon doen! Je krijgt er geen spijt van!

Reaction from Poké & Zo

Hi Linda, wat een leuke review zeg, dat vinden we erg leuk om te horen! Hopelijk tot snel weer bij Poké&ZO :) Groetjes, Team Poké&ZO Dordrecht

Richard
12 April 2025

Super vers en lekker. Stond netjes klaar bij afhalen en vriendelijk personeel. Aanrader!